АВІАКАСА "КИЙ АВІА" м. РІВНЕ, ПРОСПЕКТ МИРУ, 8: БРОНЮВАННЯ ТА ПРОДАЖ АВІАКВИТКІВ - АВІАРЕЙСИ ЗІ ЛЬВОВА : ЛЬВІВ-СТАМБУЛ (PEGASUS AIRLINES) . ... ЗРУЧНІ МАРШРУТИ АВІАКОМПАНІЇ LOT ДО МІСТ США ТА КАНАДИ : ЛЬВІВ-ВАРШАВА-ЧИКАГО, ЛЬВІВ-ВАРШАВА-НЬЮ ЙОРК, ЛЬВІВ-ВАРШАВА-ТОРОНТО ... ЩОДЕННІ РЕЙСИ АВІАКОМПАНІЇ LOT ЗІ ЛЬВОВА ДО ВАРШАВИ ....

НА ЗАМІТКУ ТУРИСТУ

Пам'ятка туристам.

Якщо Ваша подорож починається з авіаперельоту  Ви повинні не пізніше, ніж за дві години до вильоту рейсу прибути в аеропорт відльоту, зазначений у Ваших авіаквитках. Переконливо просимо Вас не забувати необхідні для Вашої подорожі документи: закордонний паспорт; страховий поліс; ваучер; авіаквитки та інші документи; нотаріально завірену довіреність / дозвіл на виїзд за кордон дітей до 18 років від кожного з батьків, які не беруть участі в поїздці.

ПОСЛУГИ В АЕРОПОРТУ ВИЛЬОТУ.
Після прибуття в аеропорт, Ви повинні зареєструватися на відповідний рейс (реєстрація закінчується за 50 хвилин до вильоту), пройти митний і паспортний контроль.

Щоб уникнути несподіванок просимо ва  врахвзяти до відома:
- якщо Ви несвоєчасно прибудете на реєстрацію рейсу, авіакомпанія має право не прийняти Вас на борт літака. У цьому випадку Ваш квиток на чартерний рейс анулюється, поверненню та перебронюванням він не підлягає.
Щоб уникнути непередбаченої ситуації уважно вивчите викладені у авіаквитку умови і правила перевезення пасажирів і багажу. Чи не провозити в ручній поклажі ножі, ножиці і будь інші гострі предмети. Безкоштовно провозиться багаж на кожного пасажира економічного класу  обмежується вагою 20 кг. Питання перевезення спеціального багажу, дітей, тварин просимо уточнювати при придбанні туру.
-  За здійснення авіаперевезення відповідальність несе авіакомпанія, керуючись Правилами пасажирських перевезень, деякі з яких за певних умов обмежують її відповідальність або звільняють від неї. За зобов'язаннями Авіакомпанії за перенесення дати вильоту,затримку рейсу, збереження багажу, у відповідності до законодавства України, наша Компанія
додаткової відповідальності не несе.

ТРАНСФЕР.

Після прибуття Ви повинні самостійно пройти паспортний, митний контроль і отримати свій багаж. На виході з аеропорту прибуття Вас зустрічатиме гід приймаючої сторони з табличкою, на якій зображений логотип компанії зазначеної у вашому ваучері. У його супроводі Ви пройдете в транспортний засіб. Просимо взяти до відома: інформаційна зустріч в готелі, час якої призначить Ваш гід, є важливим заходом. На цій зустрічі Ви отримаєте більш повні відомості про готелі та його особливості, інформацію про регіон, можливі екскурсії, заходи безпеки, а також відповіді на інші питання, що цікавлять Вас питання. У кожному готелі є інформаційний стенд (папка) приймаючої сторони, на якому розміщується інформація про екскурсії, зворотному трансфері, виліт та ін З будь виникаючих питань в ході туру Ви можете звернутися до гіда або зателефонувати в офіс приймаючої сторони за телефоном, вказаним на ваучері.

РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛІ.

У відповідності з міжнародними положеннями, розрахунковий час в готелях - в 12:00 за місцевим часом. У день приїзду розселення в номери здійснюється після 14:00. Розподіл номерів є прерогативою адміністрації готелю. Рекомендується здавати ключ від номера на стійку реєстрації готелю, у разі його втрати поставити до відома адміністрацію. Коштовності, гроші, документи необхідно зберігати в сейфі, який знаходиться в номері або на стійці реєстрації. За втрачені цінності, що знаходять поза сейфом, адміністрація готелю відповідальності не несе. В день виїзду до 12:00 необхідно звільнити свій номер і оплатити додаткові послуги: телефонні переговори, міні-бар, замовлення харчування і напоїв в номер, масаж та ін Свій багаж Ви можете залишити в камері зберігання готелю і залишатися на території готелю до приїзду автобуса чи машини. Якщо Ви не здали номер до 12:00, вартість кімнати оплачується повністю за наступну добу.

РЕКЛАМАЦІЇ.

Якщо Ви вважаєте, що будь-які послуги Вам виявляються не належним чином ми рекомендуємо в першу чергу зв'язатися по телефону з гідом і / або офісом приймаючої сторони і / або агентством, де Ви придбали тур. У випадку незадоволення претензії на місці Ви вправі направити письмову претензію продавцю туру.

ПРАВИЛА ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ, ПОВЕДІНКИ ТА БЕЗПЕКИ:

- Не порушуйте правила безпеки, встановлені авіакомпаніями, транспортними організаціями, готелями, місцевими органами влади.
-  Паспорт (або ксерокопію паспорта), візитну картку готелю носіть з собою.
-  Поважайте традиції країни, в якій перебуваєте, пам'ятайте, що в державах з ісламською культурою слід особливо дотримуватися встановленого етикет в одязі і правила вживання будь-яких алкогольних напоїв.
-  При виникненні транспортних аварій, конфліктів з поліцією, іншими органами місцевої влади необхідно поставити до відома представника приймаючої сторони або співробітників Посольства / консульства України.
-   У період туристської поїздки Ви не маєте права на комерційну діяльність або іншу оплачувану роботу.
-   Не залишайте дітей одних без Вашого нагляду на пляжі, біля басейну, на водних гірках і при користуванні атракціонами.
-   Мийте руки перед їжею.
-  Не пийте сиру воду, особливо з відкритих водойм. Для пиття рекомендується використовувати мінеральну воду, яку можна придбати в магазинах і барах готелю.
-  Застосовуйте репеленти з метою відлякування комарів і мошок.
-  Будьте обережні з сонцем! Воно особливо небезпечно з одинадцятої години ранку до третьої години дня. Якщо Ваша шкіра відрізняється особливою чутливістю, радимо Вам заздалегідь запастися захисними засобами. Не забудьте і про сонцезахисні окуляри.
- Візьміть в подорож індивідуальну аптечку з необхідним Вам набором ліків. Сформуйте аптечку першої допомоги, яка допоможе Вам при легких нездужання, заощадить час на пошуки лікарських засобів і позбавить від проблем спілкування іноземною мовою. Крім того, багато ліків мають за кордоном інші найменування.
-  Замовляючи страви в ресторані, пам'ятайте, що незнайомі Вам страви можуть бути жирними і гострими, в Тоді як в будь-якому ресторані Ви можете завжди замовити страви європейської кухні, які напевно не зіпсують Вашого самопочуття.
-  Намагайтеся не плавати там, де є морські їжаки. Майте на увазі, що медузи зазвичай не становлять особливої небезпеки, але можуть викликати неприємні опіки.
-  З одягу ми радимо Вам віддати перевагу бавовна або змішані тканини на бавовняній основі.
-  Не рекомендується носити з собою великі готівкові суми. Крадіжки грошей та речей у туристів трапляються досить часто, як і махінації з фальшивими доларами. Не слід виймати з гаманця на очах у всіх великі суми грошей. Щоб уникнути небезпеки на вулицях, рекомендуємо стежити за своїми сумочками і гаманцями, особливо у великих містах і туристичних центрах. До числа місць підвищеної небезпеки відносяться вокзали, автозаправні станції, ринки. Дотримуйтеся обережності і не залишайте речі без нагляду, особливо в громадському транспорті і при трансфері. Залишаючи автобус на зупинках, в тому числі під час екскурсій, не залишайте в ньому ручну поклажу, особливо цінні речі і гроші. Відповідальність за збереження ручної поклажі, лежить на пасажирі. Автомобілі радимо залишати на охоронюваних стоянках і в гаражах готелів, і не залишати цінні речі в машині на увазі.
-  Важливі документи, готівкові гроші і коштовності краще зберігати в сейфі готелю або номера. Якщо в номері немає сейфа, його можна взяти в оренду за невелику плату у адміністрації готелю або здати на зберігання портьє в сейф на рецепції (бажано в запечатаному конверті з Вашим підписом). У готелі можуть діяти обмеження по сумі валюти та цінностей, які можуть зберігатися в сейфі готелю або номера. Майте на увазі, що готель не несе відповідальність за пропажу речей з Вашого номера (включаю пропажу цінностей з сейфа в номері).
-  Не приносьте на пляж рушники або інвентар з номера без дозволу персоналу, в багатьох готелях забороняється виносити з номера рушники на пляж або до басейну ..
- Якщо в номері є міні бар, то всі напої і закуски, узяті з нього, повинні бути сплачені.
-  Категорично забороняється палити в ліжку.
- Перед початком подорожі зніміть фотокопію з Вашого паспорта та інших документів, що засвідчують Вашу особистість (водійських прав та ін), і авіаквитків, і зберігаєте їх окремо від оригіналів.
- Ваш паспорт (або ксерокопію паспорта) носіть з собою.
- Майте на увазі, що в багатьох країнах існує система штрафів за засмічення вулиць, а також за плювки на вулиці.
- Для туристів скрізь заборонена комерційна діяльність на вулицях.
- Якщо Вас обдурили в готелі, ресторані або в магазині, слід спочатку заплатити, а потім вже кликати поліцію  інакше поліцейський прийме сторону власника. Тому, навіть якщо Ви впевнені в обмані, треба зажадати документ підписаний чек або рахунок, заплатити, а потім тільки кликати поліцію. Якщо господар винен, то він поверне гроші, але всі же порядок дій такий: спочатку платити, потім загрожувати поліцією.

СТРАХОВИЙ ПОЛІС:

Уважно ознайомтеся з умовами страхування, викладеними у Вашому страховому полісі. Якщо під час перебування на відпочинку Ви відчуєте нездужання або отримаєте травму, то Вашим першим кроком повинен бути дзвінок в центр невідкладної допомоги за телефонами, вказаними у страховому полісі.При наявності хронічних захворювань рекомендуємо Вам завчасно проконсультуватися у Вашого лікуючого лікаря з метою недопущення загострень на відпочинку. Врахуйте, що більшість видів медичного страхування поширюється тільки на нещасні випадки і раптові захворювання, що не носять хронічного характеру. У цьому випадку, якщо у Вас відбувається загострення Вашого хронічного захворювання, медична страховка допомогти Вам не зможе. Витрати на лікування за кордоном Вам доведеться оплачувати самостійно.

Бажаємо Вам приємного відпочинку!

Назад